Причали, містки на гвинтових палях під ключ

Безкоштовна консультація з експертом

    Причали, містки на гвинтових палях

    Втомлені від міської метушні сучасні люди все більше вважають за краще жити в лоні природи, обираючи котеджі або заміські будинки на березі водойм. Єднання з природою для багатьох із них не просто мрія, а можливість повноцінно відпочити, набратися енергії та сил для швидкісного життєвого темпу. І вибираючи ділянку біля річки, безперечним бажанням стануть водні прогулянки, риболовля, плавання, прийняття сонячних ванн або недільні пікніки з сім’єю на березі в комфортних умовах. Але для цих завдань власникам власного водного транспорту або пристрасному любителю риболовлі слід подбати про облаштування місця. Найкращим рішенням для такого завдання буде будівництво водного причалу або містків на гвинтових палях. Вони представляють міцний, зручний фундамент, замовити який можна вже зараз у фірмі “Трейдвуд”. Наші фахівці оперативно спроектують конструкції та встановлять з урахуванням умов місцевості та побажань замовника.

    Процес зведення причалу на гвинтових палях

    Чому конструкції на гвинтових палях популярні?

    Основним завданням, навіщо зводяться причали, є розширення поточних кордонів берегової лінії. Конструкції є місцем швартування водного транспорту, включаючи човни, мотоцикли, яхти та інше. Способів їх будівництва не так вже й багато, але найкращою сучасною альтернативою за швидкістю зведення, якістю, надійністю сьогодні використовується будівництво конструкцій на палях.
    Головним аргументом при їх зведенні є відсутність необхідності осушувати водойми, оскільки установка виконується в літній період з берега за допомогою ямобура, що має телескопічну стрілу, або в зимовий період з поверхні твердого льоду. Значну частину навантажень на споруду сприймає гвинтова лопата, тим самим покращуючи сприйняття всієї конструкції під горизонтальним впливом, що висмикує на неї. Гвинтова паля виробляється різних типорозмірів і є несучою металевою трубою, одна сторона якої має загострений кінець з вузлом з одного або декількох гвинтів.
    Вироби занурюються в ґрунт загвинчуванням і для невеликих об’єктів будівництва вони застосовуються таких розмірів, як Ф89-108мм. Але перед тим, як будувати споруду на воді, слід провести аналіз ґрунту. Це з тим, що у дні водойм грунт характеризується досить щільною структурою.
    На деяких ділянках можуть бути м’які, не щільні ґрунтові поклади з великою товщиною. І на таких ділянках гвинтовим палях необхідно пройти через м’який шар, щоб гвинтом упертися на нерухомий, щільний ґрунт.
    Пірс або місток на гвинтових палях зводиться в кілька основних етапів:

    • Занурення конструкції по всьому периметру на дно водоймища (глибина 4-6 м, відстань 0,5-1 м).
    • Для закладення фундаменту причалу застосовується в середньому 30-40 конструкцій, але при будівництві унікального проекту можливе їх використання до 120 штук. Для закладання фундаменту причалу застосовується в середньому 30-40 конструкцій, але при будівництві унікального проекту можливе їх використання до 120 штук.
    • На закріплений спеціальними болтами каркас настилаються дошки, оброблені водовідштовхувальним складом.
    • Оскільки причали, містки або пірси частково знаходяться у воді, вони відрізняються від інших конструкцій високою схильністю до корозії. Для збільшення загального експлуатаційного терміну паль кожна з них під пірс обов’язково повинна оброблятися епоксидною грунтовою емаллю.

    З цими завданнями оперативно справляються наші працівники.