Причали, містки на гвинтових палях під ключ
- Монтаж паль
- Монтаж каркасів
- Оздоблення причалів
Причали, містки на гвинтових палях
Процес зведення причалу на гвинтових палях
Чому конструкції на гвинтових палях популярні?
Основним завданням, навіщо зводяться причали, є розширення поточних кордонів берегової лінії. Конструкції є місцем швартування водного транспорту, включаючи човни, мотоцикли, яхти та інше. Способів їх будівництва не так вже й багато, але найкращою сучасною альтернативою за швидкістю зведення, якістю, надійністю сьогодні використовується будівництво конструкцій на палях.
Головним аргументом при їх зведенні є відсутність необхідності осушувати водойми, оскільки установка виконується в літній період з берега за допомогою ямобура, що має телескопічну стрілу, або в зимовий період з поверхні твердого льоду. Значну частину навантажень на споруду сприймає гвинтова лопата, тим самим покращуючи сприйняття всієї конструкції під горизонтальним впливом, що висмикує на неї. Гвинтова паля виробляється різних типорозмірів і є несучою металевою трубою, одна сторона якої має загострений кінець з вузлом з одного або декількох гвинтів.
Вироби занурюються в ґрунт загвинчуванням і для невеликих об’єктів будівництва вони застосовуються таких розмірів, як Ф89-108мм. Але перед тим, як будувати споруду на воді, слід провести аналіз ґрунту. Це з тим, що у дні водойм грунт характеризується досить щільною структурою.
На деяких ділянках можуть бути м’які, не щільні ґрунтові поклади з великою товщиною. І на таких ділянках гвинтовим палях необхідно пройти через м’який шар, щоб гвинтом упертися на нерухомий, щільний ґрунт.
Пірс або місток на гвинтових палях зводиться в кілька основних етапів:
- Занурення конструкції по всьому периметру на дно водоймища (глибина 4-6 м, відстань 0,5-1 м).
- Для закладення фундаменту причалу застосовується в середньому 30-40 конструкцій, але при будівництві унікального проекту можливе їх використання до 120 штук. Для закладання фундаменту причалу застосовується в середньому 30-40 конструкцій, але при будівництві унікального проекту можливе їх використання до 120 штук.
- На закріплений спеціальними болтами каркас настилаються дошки, оброблені водовідштовхувальним складом.
- Оскільки причали, містки або пірси частково знаходяться у воді, вони відрізняються від інших конструкцій високою схильністю до корозії. Для збільшення загального експлуатаційного терміну паль кожна з них під пірс обов’язково повинна оброблятися епоксидною грунтовою емаллю.
З цими завданнями оперативно справляються наші працівники.